Rete Elettriche di Russia2018 Mostra

Shijiazhuang Fayun Electric Co., Ltd. s'hè unitu à a Mostra di e rete elettriche di Russia2018 in Mosca. Attraversu a mostra, avemu negoziatu cù parechje imprese lucali in Russia, è ci hè un grande mercatu per i prudutti elettrici di Fibra di Vetru Isolante elettricu spediti in Russia. In l'ultimi anni, a crescita di u PIL in Russia sopra u 7%, sette anni consecutivi hà mantenutu una rapida crescita di e relazioni economiche è commerciali bilaterali trà Cina è Russia, a Russia hè diventata l'ottesimu cumpagnu cummerciale di a Cina, I per u quartu cumpagnu cummerciale di Russia, in e mo esportazioni in Russia , I prudutti elettrichi, i prudutti di energia elettrica in Cina in u mercatu russu anu un bonu potenziale è prospettive per u sviluppu, a stabilità pulitica hà purtatu una nova vitalità per u sviluppu di l'ecunumia, a recuperazione di l'ecunumia di i prudutti elettronii di putenza in u campu di a produzzione industriale anu più bisogni urgenti;

A Russia hè in mezu à una revisione di a so rete elettrica chì a Cumpagnia prevede chì durerà 10 anni è costerà guasi 100 miliardi di dollari. Secunnu u memorandum d'intesa nantu à a cooperazione economica è cummerciale, a Cina è a Russia anu accettatu di aduprà crediti d'Esportazione da e Banche Cinese per finanzamentu, è u guvernu russu è e banche daranu garanzie per i prestiti. I prestiti seranu usati per cumprà equipaggiamenti elettrichi per aghjurnà a rete elettrica russa.

Cù a Russia in l'ultimi anni, u sviluppu di u mercatu di l'energia elettrica è u guvernu attribuisce grande impurtanza à e politiche preferenziali, l'imprese di fabbricazione di apparecchiature elettriche di a Cina saranu in prospettiva di mercatu hè assai larga, l'enorme capacità di acquistu è u potenziale di sviluppu di u mercatu di l'energia elettrica attrezzature, imprese di produzione di apparecchiature elettriche per esportà in Cina U mercatu russu crea una opportunità perfetta. À u listessu tempu, a Russia hà ancu un grande mercatu di dumanda di isolatori, cusì a nostra sucietà si concentra nantu à u mercatu di isolamentu russu, ogni dicembre assisteremu à a Mostra in Mosca, per allargà a nostra portata d'affari d'oltremare.

news1-1
news1-2
news1-3

Tempu di posta: Dic-05-2018