TECNOLOGIA ELETTRICA & EQUIPMENT VIETNAM ETE 2019 Salone Internaziunale

TECNOLOGIA ELETTRICA & EQUIPMENT VIETNAM ETE 2019 Salone Internaziunale

FAYUN Electric Co., Ltd. si unì à u Viet Nam TECNOLOGIA ELETTRICA & EQUIPMENT

Esposizione. Vietnam, cù una populazione di più di 86 milioni, hè l'ecunumia dinamica è in rapida crescita di a regione. I settori energetichi è novi di l'energia si sò sviluppati rapidamente in l'ultimi anni è sò classificati cum'è una di e attraenti zone d'investimentu in a regione. putenza, prumuzione di un novu usu energeticu, ma per via di u so limitu di livellu industriale, ùn pò micca pruduce un altu standard di prudutti, cumpresa a putenza è dipende assai da i prudutti energetichi impurtati, norme di prudutti ricunnisciuti in Cina, i prudutti di l'impresa di a Cina occupanu quasi u 70% sopra, Prughjettu di fundazione di a custruzzione di a putenza di u Vietnam in novi centrale elettriche in u 95, cù una capacità installata totale aumenterà 49044 MW, un prugettu di mudificazione di a centrale elettrica in 98, cù una capacità installata totale aumenterà à 59444 MW. Aziende cinesi.U mercatu.U guvernu vietnamianu prevede d'investisce più di 4 miliardi di dollari à l'annu in u sviluppu di l'elettricità trà u 2011 è u 2015, a Secondu u sestu pianu maestru di u guvernu per u sviluppu di l'energia elettrica

L'esposizione internaziunale di apparecchiature elettriche è tecnulugia di Vietnam cum'è prughjettu di prumuzione di cumerciu chjave naziunale, hè l'unica industria elettrica di Vietnam chì riceve un supportu di u guvernu cù parechji anni di mostra prufessiunale, tenuta in una cità sviluppata economicamente - a cità di ho chi minh, Vietnam tenuta tuttu l'annu, hà hà tenutu cinque sessioni cù successu, da Cina, Corea, Germania, Giappone, Singapore, Taiwan è altri paesi è regioni di parechje cumpagnie. Hè a mostra di marca preferita per l'imprese cinesi in u campu di l'energia elettrica è elettricista è energia per esplorà u mercatu vietnamita .In a mostra, avemu cuntattatu è firmatu una cooperazione cummerciale cù i clienti, avemu capitu bè u statu di sviluppu è a dumanda di u mercatu di l'industria di l'energia elettrica di Vietnam, è generalmente credemu chì a mostra hà rializatu u scopu previstu, è i prudutti di energia elettrica cinese anu un grande potenziale in u mercatu di Vietnam.

À a mostra, avemu cumunicatu in più cù i vechji clienti è avemu cunnisciutu più novi clienti potenziali. In listessu tempu, avemu ancu osservatu è amparatu da i concorrenti in a stessa industria.In l'esplorazione cuntinua è l'innovazione in avanti, creà prudutti è servizii di qualità superiore hè u nostru scopu.

news2-2
news2-1

Tempu di posta: Oct-29-2019